Cart is empty. Please go to your home page for listing it.
We have a high priority for Vase & Floral customer satisfaction, as it strives for 100% customer satisfaction with all the flower bouquets and gifts it provides to your loved ones, so if you are not satisfied with the products and services we have provided to you for any reason, we will provide you with an alternative as soon as possible, and in If you do not require a replacement, you may be eligible for a partial refund in the form of Floord Credit which will be available to use for up to 12 months. You may also be offered compensation. If you encounter any problem related to your order, please contact us through the WhatsApp attached on the website within 48 hours of delivery and we will provide you with multiple solutions. Note that our team may ask you to send some pictures of the received items to better understand the problem and work to find the best solution for you. In the same context, if the recipient information provided by you is incorrect, our company will not be responsible for any refund and/or compensation arising from delay or delivery to the wrong person or address. Our company will not be held responsible if the recipient refuses to receive the order/gift.
لدينا أولوية كبيرة لإرضاء عملاء فاز اند فلوراد، فهي تسعى لإرضاء العملاء بنسبة 100% مع كل باقات الزهور والهدايا التي تقدمها لأحبائك، لذا إذا لم تكن راضيًا عن المنتجات والخدمات التي قدمناها لك لأي سبب من الأسباب، فسنقدم لك بديلاً في أقرب وقت ممكن، وفي حالة عدم حاجتك إلى بديل، فقد تكون مؤهلاً لاسترداد جزء من المبلغ في شكل رصيد فلاورد الذي سيكون متاحًا للاستخدام لمدة تصل إلى 12 شهرًا، من الممكن أنه قد يتم أيضًا تقديم تعويض لك. إذا واجهت أي مشكلة تتعلق بطلبك، يرجى التواصل معنا من خلال الواتساب المرفق عبر الموقع في غضون 48 ساعة من التسليم وسنقدم لك حلولاً متعددة، علمًا بأنه قد يطلب منك فريقنا إرسال بعض الصور للعناصر المُستلمة لفهم المشكلة بشكل أفضل والعمل على إيجاد أفضل حل لك. وفي السياق نفسه إذا كانت معلومات المُستلم التي قدمتها غير صحيحة، فلن تتحمل شركتنا مسؤولية أي استرداد و / أو تعويض ناشئ عن التأخير أو التسليم إلى الشخص أو العنوان الخطأ. لن تتحمل شركتنا المسؤولية في حال رفض إستلام الطلب / الهدية من قبل المستلم.